Alastron ▪ fantazijski projekt
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Razvoj fantazijskega sveta in igre igranja vlog.
 
KazaloKazalo  PortalPortal  IščiIšči  Latest imagesLatest images  Registriraj seRegistriraj se  PrijavaPrijava  

 

 [FAQ] - Instance, PvP bojišča, safariji

Go down 
AvtorSporočilo
Arnir
Skrbnik
Skrbnik
Arnir


Spol : Male
Število prispevkov : 136
Datum registracije : 20/04/2008
Starost : 33
Opozorila :
[FAQ] - Instance, PvP bojišča, safariji Left_bar_bleue0 / 40 / 4[FAQ] - Instance, PvP bojišča, safariji Right_bar_bleue


Karakter
Rasa: Amarad
Klasa:

[FAQ] - Instance, PvP bojišča, safariji Empty
ObjavljaNaslov sporočila: [FAQ] - Instance, PvP bojišča, safariji   [FAQ] - Instance, PvP bojišča, safariji EmptySob Jul 12, 2008 10:58 pm

1. Kaj so instance? Instance so posebne cone, v katerih so sovragi še posebej močni in v katerih bivajo najstrašnejša bitja, ki si lastijo predmete in zaklade padlih borcev. Ti predmeti so tudi glavni razlog, zakaj se v instance podajajo številni avanturisti, zakaj gre za najmočnejše predmete, kose opreme in orožja v celotnem Alastronu. Gre za sklop večih soban, prostorov, jam, preko katerih se morajo igralci prebiti do zadnje, v kateri biva glavna beštija celotne instance. Instance so torej IpO (Igralec proti okolju) bojišča, v katerih se skupina spopada z nadmočnimi bitji, za kar so nagrajeni s posebnimi predmeti. V vsaki instanci je lahko naenkrat le 1 skupina, ko ta konča z instanco oziroma so pokončani pred koncem, mora preteči 1 teden, preden se lahko druga skupina (lahko tudi ista, če ni interesa) odpravi ponovno v instanco.
Poznamo instance, ki so prilagojene za različne skupine lvlov:
    LVL 1-5
    LVL 7-10
    LVL 12-15
    LVL 17-20
    LVL 22-25
    LVL 25

Poleg teh pa obstajajo še posebne instance, ki pa so še težje od navadnih instanc, in so dostopne samo igralcem z lvl 25. Od navadnih instanc za LVL 25 se razlikujejo predvsem po tem, da zahtevajo še večjo skupino za dokončanje. Tem, najtežjim vrstam instanc pravimo s tujko "raidi", po domače pa naj bodo to "Pohodi".

2. Kako je s predmeti v instancah? Predmeti, katere dobite v instancah so praviloma najboljši predmeti za vaš LVL. A vsak predmet je samo eden, igralcev pa je v skupini od 4-6. Samo eden lahko prejme ta predmet. Zato smo po zgledu nekaterih MMOjev, uvedli sistem Need/Greed/Pass --> Potreba/Pohlep/Prepustim. V kolikor dobi vaša skupina nek predmet, ki ga potrebujete, to zapišete. Če drugi vsi napišejo Pohlep ali Prepustim, potem ste ga vi zagotovo dobili.
Če vi in še nekdo zapišeta Potreba, potem se bo med vama določilo, kdo bo dobil kaj. V kolikor nihče ne naznani Potrebe, temveč vsi zapišete Pohlep, potem to pomeni, da nihče ne potrebuje predmeta, a ga bo eden le dobil - takrat se o prejemniku odloča med vsemi.
Kdor izbereze in zapišete Prepustim, nima nikakršne možnosti za prejetje predmeta in ne sodeluje v odločanju, tudi če so vsi drugi zapisali Pohlep. Če vsi igralci napišejo Prepustim, potem nihče ne vzame predmeta, temveč le-ta ostane tam.
Kakorkoli, nekaj je potrebno poudariti! Vse to dogajanje mora potekati znotraj RPjanja - znotraj samega sveta. Pogovori, prepiri med igralci bodo nastajali (vsaj navidezni), nakar bo na koncu odločala kaka igra. Dobitnika bodo na koncu določili Skrbniki s pomočjo nepristranskega orodja, katero bomo zaupali zgolj udeležencem v "žrebu". Vse dogajanje mora biti jasno znotraj RPja - to je nenazadnje tudi bistvu Alastrona - vživljanje v svoj karakter na Alastronu.

3. Kaj so IpI (Igralec proti Igralcu = PvP) bojišča? IpI(Igralec proti igralcu) bojišča so področja konfliktov med dvema kraljestvoma, kjer neprestano potekajo spopadi igralcev proti igralcem nasprotnih si ras/kraljestev. Udeležba v IpI bojiščih je prostovoljna, kakorkoli, vendar ima velik vpliv na razmerja moči. Če eno kraljestvo zmaga v IpI bojišču (tj. zavzame trdnjavo oz. grad nasprotnika), potem to izgubi določena področja in za gospodarstvo pomembne surovine. Poraženo kraljestvo tako kaj kmalu začne pešati, in igralci se morajo močno potruditi da pridobijo izgubljeno trdnjavo nazaj.
A IpI bojišča ne vsebujejo le igralcev obeh strani, temveč tudi NPC vojščake, generale obeh strani. Tako se lahko znotraj IpI bojišča skupina igralcev odloči za likvidacijo nasprotnega generala in s tem zaseje kaos v NPC vojščake nasprotnikov. Gre za masovne spopade, kjer so igralci le del, morda najpomembnejši, saj so najbolje izšolani, a vseeno ne nepogrešljivi. Igralec se lahko zato zelo hitro viša tudi znotraj IpI bojišč, saj za vsakega pokončanega NPC vojščaka prejem določeno mero XPjev, še enkrat več pa za vsakega igralca, ki ga pokončajo.
Ko je igralec pokončan, se ne more vrniti nazaj v bojišče, dokler to ni povsem končano.
Za dobljeno IpI bojišče dobijo vsi igralci poseben predmet, ki ga lahko v prestolnici svojega kraljestva zamenjajo za poseben kos opreme ali orožja svojega kraljestva, ki je vsaj tako dober, kot orožje oz. oprema iz instanc.

4. Kaj je safarij? Safariji so prostovoljne ekspedicije posameznika ali skupine, ki se odpravi raziskovat neraziskane in nepoznane dele Alastrona. Gre torej za potovanje v neznano, kjer si tudi skrbniki niso zamislili natančno, kaj vas čaka. Tu vas čaka velika kreativna svoboda! Lahko si boste sami izmišljevali kraje, civilizacije, bitja, rastline, skratka vse! Vse, kar bo v nekih normalnih in sprejemljivih okvirjih. Sodobnih tehnologij in podobnega ne bo. Vsako vaše odkritje bodo skrbniki ali uredniki natančno preučili, ter se nato odločili, ali je vaše odkritje sprejemljivo ali ne. Vse, kar odkrijete, morate podorbno popisati. Ko se vrnete s potovanja, lahko o tem pripovedujete, če ste učenjak celo spišete knjigo, ki jo bodo drugi morali kupiti, če jo bodo hoteli brati ipd. Na teh potovanjih ne boste mogli sami reči, da ste prejeli nek zelo dober predmet. Vse, kar bi izboljševalo vaše monetarno stanje na samem potovanju, vam bodo podelili Skrbniki ali Uredniki, kaj boste prejeli, pa je odvisno od kvalitete vašega raziskovanja.
Po celem Alastronu bo več takih "belih list", neraziskanih podorčij, o katerih bodo znane le osnovne značilnosti. Te značilnosti bodo zapisane v temah teh podforumov, namenjenih safariju. Tile podforumi bodo označeni s [S].
Na safarije se naj odpravljajo samo tisti, ki jim ni težko pisati celo monologov in uživajo v črpanju iz svoje lastne domišljije.
Nazaj na vrh Go down
 
[FAQ] - Instance, PvP bojišča, safariji
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Alastron ▪ fantazijski projekt :: Ostala konceptualna čtiva-
Pojdi na:  


Free forum | ©phpBB | Free forum support | Report an abuse | Latest discussions