| | Instance, IpI bojišča ter safariji | |
| | Avtor | Sporočilo |
---|
Arnir Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 136 Datum registracije : 20/04/2008 Starost : 33 Opozorila :
Karakter Rasa: Amarad Klasa:
| Naslov sporočila: Instance, IpI bojišča ter safariji Tor Jul 15, 2008 4:33 pm | |
| Nadejam se, da boste oziroma upam da ste že prebrali tudi [FAQ] Instance, PvP bojišča, safariji, tako da že komaj čakam vaša mnenja, ideje in morebitne pomisleke o tem. Na vaše komentarje že komaj čakam, pričakujem pa jih do 20.7.2008. Hvala, Arnir | |
| | | Fëadúr Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 17 Datum registracije : 27/04/2008 Starost : 31 Opozorila :
Karakter Rasa: Človek Klasa: Tat
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Čet Jul 24, 2008 3:47 pm | |
| Sicer z zamudo, ampak še vedno prvi.
1. Instance
Ideja o instancah mi je všeč in o tem nimam veliko predlogov za izboljšanje, razen pri predmetih in številu karakterjev v skupini. Moje mnenje je, da bi za VSE stopnje naredili posebno instanco za večje skupine, za Pohode (po Žanovem prevodu besede raid =P). Število karakterjev za navadne instance pa bi se zmanjšalo. Namesto 4-6, bi lahko bilo 2-4 (ali 5), za posebne instance pa bi lahko bilo okoli 5-10 karakterjev. Pri tem bi lahko dodali še nekaj. Bogatejši Alastrončani bi lahko najeli NPC plačance, če ne bi bilo drugih zainteresiranih. Seveda če ne bi bili plačani dovolj, bi se lahko le-ti obrnili proti najemniku in sama pobrala predmete. Seveda me zanima tudi kako bi bilo glede tega? Če bi se nekdo odločil tam zapustiti skupino in se obrniti proti sopotnikom? In pa seveda tu so še predmeti (nagrade na koncu instance). Ni mi všeč, da vsaka skupina dobi samo en predmet. Lahko bi dali nekaj zlata in nekaj predmetov, potem bi si pa v skupini to razdelili. Najbrž neka pošast/zmaj/tolpe/kdor/karkoli ne ukrade samo enega predmeta in ga potem skriva v svojem brlogu/jami,..
2. IpI bojišča
Najprej bi IpI bojiščem zamenjal ime. Glede na opis bi bilo primernejše ime Vojna področja ali kaj podobnega, ker navsezadnje ni povdarek na dvoboju dveh igralcev, temveč na vojni med kraljestvi. Saj imaš lahko dvoboje kjerkoli, kajne? Še nekaj je pri teh bojiščih, kar se tiče tudi poklicev in držav. Bi lahko igralec imel čin desetnika, stotnika, mogoče cel generala? v eni takih vojsk? In če ja, bi moral biti prej izobražen kot vojak (ja, Primož, vem da si drugače poimenoval to izobrazbo)? Kakšna bi bila potem vloga igralcev s preostalimi poklici v vojski? In da dobi kakšen predmet (lahko bi bile medalje, oz. kaj podobnega) bi najbrž moral priti do generala/pomočnika, da bodo vedeli, da se bori za njih? Bi lahko prišli do generala in pomagali z načrtovanjem, taktiko? Omenjena je bila tudi smrt igralca. Kaj se zgodi, če igralec umre?
3. Safariji
Kar se tiče safarijev, mi je všeč zamisel. Tako igralci vidijo kaj vse je še neraziskano in organizirajo svoje ekspedicije da zapolnijo luknje v samem svetu. Kar se tiče tega, bi se dopolnjevala tudi enciklopedija Alastrona? Kajti te vnose bi lahko pisali učenjaki, seveda za dovolj veliko mošnjo. Če pa na ekspediciji ni učenjaka, lahko organizator ekspedicije kasneje poišče učenjaka in mu pre(/o)da nanovo osvojeno znanje, ki ga potem učenjak zapiše v enciklopedijo. | |
| | | Arnir Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 136 Datum registracije : 20/04/2008 Starost : 33 Opozorila :
Karakter Rasa: Amarad Klasa:
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Čet Jul 24, 2008 4:20 pm | |
| 1. Na Alastronu ne bomo imeli dobre in slabe strani. Vsakdo je lahko eno ali drugo, ali pa kaj vmes. Tako da, če se odloči za to, da bo se obrnil proti njim - prav. Če bo to naredil dovolj prepričljivo in spisal dovolj dobro, mu bo to uspelo. Bom kar še tu napisal nekaj več: v Alastronu se bo prehajalo isto skozi "Vrata" kot na ZGju, le da bo tu potrebno vmes opraviti še potovanje! Vsaka relacija bo imela svojo temo v posebnem podforumu, v uvodnem postu le te bo opisana ta pot ter kaj preži nate. Nekateri igralci, se bodo lahko združili v skupinice ter plenili vse ki bodo potovali po teh cestah. Seveda bodo potem iskani s strani vseh rkaljestev in se bodo morali skrivati. Ravno zato bodo tudi neka "odpadniška" mesta, ki niso pod nadzorom nobenega kraljestva, temveč Turyolcev - magnatov Alastronskih. V njihovih mestih je varen pred roko rpavice vsakdo, ki le ima denar, da si kupi varnost. V teh krajih bo razvito trgovanje na črno - vsak igralec, ko bo pokončan mu bo nasprotnik (v kolikor bo igralec) lahko pobral toliko opreme in lastnine, kot jo bo le lahko nesel. Tako da, smrt bo imela svoje sankcije tukaj pri nas. Malo sem zašel iz teme, ampak samo toliko da tukaj dam občutek, da ne bo tako eno- ali dvo-plastno vse. KAr se predmetov tiče, je bil tisto le okvirni koncept in ga lahko še spremenimo. Zagotovo bo več predmetov, a eden bo vedno izstopal. Morda pa bi jih lahko anreidli še več, da ne bi bilo potrebno 10x ponavljati instance, da bi dobili celoten set. Tako da ja, sem si zaznamoval v svojem bloku. 2. Kar se smrti tiče sem na kratko že odgovoril. Več bom povedal v posebnem FAQju ki bo govoril tudi o smrtih. Kar se teh činov tiče, sam niti nisem pomislil, ampak imaš prav! Ne bo mu potrebno biti izobražen kot vojak (vojaško profesijo bodo imeli vsi, ki bodo to le želeli) - čin si bodo višali z izkušnjami in dobljenimi bitkami v teh Vojnih področjih (še enkrat se je pokazala naša odločitev, da vključimo urednike že prej, za pravilno - dobimo več idej in več poimenovanj). Kot sem rekel, z višjimi izkušnjami v teh bojih, bi si višali rank in nekdaj bi lahko pomagali tudi generalu ali celo stopili v "njegove čevlje". Še enkrat, izredno prijetno presenečen 3. Enciklopedija je zbirka vsega znanja o Alastronu. Nikdar dokončna, dopolnejvala se bo ves čas, z vnosi urednikov, skrbnikov, učenjakov in drugih igralcev (le da bi učenjaki dobili za to še plačilo ter bonus XPje za svoj poklic). Upam da se bo sedaj tale debata razživela, in bom slišal feedbacke tudi na te moje pripombe. Bom pa skušal karseda kmalu dopolniti moj "spis" o tem ter ga posodobiti, razširiti itd. Seveda je bilo tisto kar sem spisal samo konceptualno, ko bomo šli "v eter" bomo itak dali Vojnim področjem svojo temo, ker bodo pravila obširnejša in bolje obrazložena na primerih. Hvala Gaj | |
| | | Fëadúr Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 17 Datum registracije : 27/04/2008 Starost : 31 Opozorila :
Karakter Rasa: Človek Klasa: Tat
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pet Jul 25, 2008 9:01 pm | |
| 1. Bojo ta 'vrata' kot tema ali kot podforum? Kajti pomoje je bolje, če bi to bil podforum za vsako pokrajino/kraljestvo, kjer bi bilo več možnih poti, razkropljeni tabori (cestnih razbojnikov, potujočih,..). Takorekoč neke vrste nevtralna dežele, poleg Turyolskih mest. Kar se tiče teh razbojnikov, več prekrškov kot imajo, višja je tiralica na njihovo glavo? In kako bi lahko izdali tiralico na njih? Bi jih moral najprej preživeli prijaviti? In bi razbojniki lahko ustvarili svoje tolpe, kot so bili rokovnjači in tudi z NPCji zapolnili prazna mesta? Bi lahko imeli svoje 'tolpe' tudi drugi? Ali neke vrste društva/bratovščin/klane in bi imeli svoje skupne prostore v neki jami nekje/hišo v mestu za to? In ali bi lahko posledično ustanovili svoje mesto/vasico? Ali bi lahko kraljestva napadla Turyolska mesta? In bi te igralske tolpe lahko napadale kraljestva in postopoma ustanovile svoje kraljestvo? (nared novo temo za tole, bo mal bolš najbrž, ker tole niso lih instance x)) Ja pri predmetih, bi lahko dali en set opreme, ki ga skupina dobi in da si potem razdelijo, plus še en poesbno drag/mogočen/redek predmet. To bi bilo super.
2.To je sicer že za poklice, ampak vseeno. Se pravi bo lahko igralec imel dva poklica IN vojaško specializacijo? Bo to samo ena? Naprimer daljši meči, lokostrelstvo, sulice, bodala&krajši meči, sekire,bojna kladiva,.. In da si igralec, ki že ima dva druga poklica izbere eno od teh specializacij, ki mu dajo nek bonus pri borbi s tem orožjem? Še vedno pa bi lahko imeli še posebej poklic vojaka, pri katerem bi pa po končani izobrazbi (/treningu), obvladal boj z vsemi orožji, plus še posebej specializacija za orožje? In pa seveda, tudi za konjenike bi lahko uvedli poseben trening jezdenja. In te čine bi lahko nekdo dobil samo s službo v kraljevi vojski?
3. Ne bi bilo bolje, če bi lahko samo učenjaki dodajali vnosev, drugi igralci bi jim pa prodajali svoje znanje o Alastronu, po seveda svoji ceni, učenjak bi se pa odločil ali ponudbo sprejme ali ne. Tako bi lahko vsi obogateli s tem. | |
| | | Arnir Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 136 Datum registracije : 20/04/2008 Starost : 33 Opozorila :
Karakter Rasa: Amarad Klasa:
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pet Jul 25, 2008 11:17 pm | |
| - Fëadúr je napisal/a:
- 2.To je sicer že za poklice, ampak vseeno. Se pravi bo lahko igralec
imel dva poklica IN vojaško specializacijo? Bo to samo ena? Naprimer daljši meči, lokostrelstvo, sulice, bodala&krajši meči, sekire,bojna kladiva,.. In da si igralec, ki že ima dva druga poklica izbere eno od teh specializacij, ki mu dajo nek bonus pri borbi s tem orožjem? Še vedno pa bi lahko imeli še posebej poklic vojaka, pri katerem bi pa po končani izobrazbi (/treningu), obvladal boj z vsemi orožji, plus še posebej specializacija za orožje? In pa seveda, tudi za konjenike bi lahko uvedli poseben trening jezdenja. In te čine bi lahko nekdo dobil samo s službo v kraljevi vojski? - Da, imel bo 2 poklica. Ne, ne bo imel samo ene vojaške specializacije. Vojaške specializacije ne bo. Specializiral se bo lahko v vseh orožjih, a logično je, da se bo v tistih, katere bo uporabljal bolj, specializiral bolje. Tako da, specializiran bo v vsem, v čem bolj, je pa odvisno od tega, kolikokrat posega po tistem orožju.
- Posebnega poklica vojaka ne bo, kot sem že povedal. Ni potrebe, saj se bodo borili vsi. Vsakdo bo MORAL izbrati svojo klaso (vrač, orfeist, stražnik, vragomoles, iluzionist itd.), ki mu bo opredelila način borbe, boril pa se bo lahko vsak. Kar se jezdenja tiče, se pa strinjam, poseben trening, za tiste ki ga hočejo še posebej za obvladati.
- Čine bodo prejemali vsi, ki se borijo v kraljevi vojski. Vsi so vojaško obvezani k svojemu kraljestvu, tako da morajo sodelovati v bojih (ni nujno, a zaželjeno), za to ne prejemajo nobenega plačila, razen časti ter delež bojnega plena, v kolikor ga je kaj.
- Fëadúr je napisal/a:
3. Ne bi bilo bolje, če bi lahko samo učenjaki dodajali vnosev, drugi igralci bi jim pa prodajali svoje znanje o Alastronu, po seveda svoji ceni, učenjak bi se pa odločil ali ponudbo sprejme ali ne. Tako bi lahko vsi obogateli s tem. Dober predlog. Bom upošteval | |
| | | Breanna Urednik
Spol : Število prispevkov : 24 Datum registracije : 04/05/2008 Starost : 29 Opozorila :
Karakter Rasa: Klasa:
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Ned Jul 27, 2008 7:32 pm | |
| Komplicirate :O meni je, kar je določenega, čisto vseeno, se mi pa ne da prebrat fedijevih vrstic s čudnimi odstavki, pa ne vem, če je kdo že odgovoril: si bomo MI izmišljali instance? | |
| | | Breanna Urednik
Spol : Število prispevkov : 24 Datum registracije : 04/05/2008 Starost : 29 Opozorila :
Karakter Rasa: Klasa:
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Ned Jul 27, 2008 7:37 pm | |
| - Fëadúr je napisal/a:
- Lahko bi dali nekaj zlata in
nekaj predmetov, potem bi si pa v skupini to razdelili. Lahko bi poudarili, da se lahko tudi stepejo za denar... bilo bi realno, pa ne bi bilo tistih "s vsemi sem prijatelj ker sem nov na forumu in nimam veliko točk" srečanj kjer bi se vsi trudili da bi le ustregli drugim - tukej bi lahko enemu zaupali vrečo z dobitkom, on bi jo pa (probal) pobrisat | |
| | | Arnir Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 136 Datum registracije : 20/04/2008 Starost : 33 Opozorila :
Karakter Rasa: Amarad Klasa:
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pon Jul 28, 2008 4:02 pm | |
| - Breanna je napisal/a:
- Fëadúr je napisal/a:
- Lahko bi dali nekaj zlata in
nekaj predmetov, potem bi si pa v skupini to razdelili. Lahko bi poudarili, da se lahko tudi stepejo za denar... bilo bi realno, pa ne bi bilo tistih "s vsemi sem prijatelj ker sem nov na forumu in nimam veliko točk" srečanj kjer bi se vsi trudili da bi le ustregli drugim - tukej bi lahko enemu zaupali vrečo z dobitkom, on bi jo pa (probal) pobrisat ...in prav to je namen tega, da nimamo dveh ločenih strani, temveč konkurenčna si kraljestva/rase. Pa tudi, ne želim, da je Alastron (vsaj ne v veliki meri) pocukrano romantičen svet, kjer vsi živé srečno, pobijejo dva volkova na teden ter čakajo na plače (buahahaha, pr nas jih ne bo, buahahaha ) | |
| | | Arnir Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 136 Datum registracije : 20/04/2008 Starost : 33 Opozorila :
Karakter Rasa: Amarad Klasa:
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pon Jul 28, 2008 4:03 pm | |
| - Breanna je napisal/a:
- Komplicirate :O meni je, kar je določenega, čisto vseeno, se mi pa ne da prebrat fedijevih vrstic s čudnimi odstavki, pa ne vem, če je kdo že odgovoril: si bomo MI izmišljali instance?
Instance si bomo izmišljevali MI (tj. ti, gaj, primož, Jaz ) | |
| | | Vaeryn Camlost
Spol : Število prispevkov : 49 Datum registracije : 20/07/2009 Opozorila :
Karakter Rasa: Klasa: Bojevnik
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pon Sep 28, 2009 4:21 pm | |
| Ali je to še aktualno ali zrelo za premik? | |
| | | Tahruu Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 198 Datum registracije : 15/11/2007 Opozorila :
Karakter Rasa: Arkhan Klasa: Vrač
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pon Sep 28, 2009 4:26 pm | |
| Bo obstajalo, čeprav v veliko manj "World of Warcraftovski" obliki, kot je bilo planirano z začetka. Torej, Dungeons & Dragons stilizirane avanture skozi temnice, itd. v pisni obliki. | |
| | | Vaeryn Camlost
Spol : Število prispevkov : 49 Datum registracije : 20/07/2009 Opozorila :
Karakter Rasa: Klasa: Bojevnik
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pon Sep 28, 2009 4:29 pm | |
| stilizirane? kaj si tukaj mislil povedati? | |
| | | Tahruu Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 198 Datum registracije : 15/11/2007 Opozorila :
Karakter Rasa: Arkhan Klasa: Vrač
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pon Sep 28, 2009 4:34 pm | |
| V stilu Dungeons & Dragons, sem mislil. Pač, neki popotovci se zberejo, GM jih vodi, in borijo se z pošatki, raznimi šefi temnic itd.. | |
| | | Vaeryn Camlost
Spol : Število prispevkov : 49 Datum registracije : 20/07/2009 Opozorila :
Karakter Rasa: Klasa: Bojevnik
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pon Sep 28, 2009 4:38 pm | |
| Aha, tako. GM bodo skrbniki, ki bodo instance povezovali z neko centralno oz. osrednjo štorijo, ali bodo GM-i sami igralci? Ali bo za skrbnike nek načrt prihodnosti, ki vas bo vodil v nova odkritja in povezovanje zgodb? | |
| | | Tahruu Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 198 Datum registracije : 15/11/2007 Opozorila :
Karakter Rasa: Arkhan Klasa: Vrač
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pon Sep 28, 2009 4:41 pm | |
| Skrbniki bomo več ali manj le skrbeli za red na forumih, in skrbeli, da zgodba ostane povezana.
Uredniki, in potem še posebej "zaposleni" Game Masterji (iščem primeren slovenski prevod za to besedo), pa bodo vodili te naloge, sledeč originalnemu načrtu, ki ga bodo sestavili Skrbniki.
Seveda, nekatere nepomembne teme bodo delovale po principu peer-moderation, t.j. samo-moderiranje zgodb. | |
| | | Vaeryn Camlost
Spol : Število prispevkov : 49 Datum registracije : 20/07/2009 Opozorila :
Karakter Rasa: Klasa: Bojevnik
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pon Sep 28, 2009 4:48 pm | |
| Hm... Ali ni bolj logično, da uredniki (urediti, red.) skrbijo za red, mir in to prijavijo skrbnikom, ki so bog in batina, sodniki, in najvišja instanca v sistemu | |
| | | Tahruu Skrbnik
Spol : Število prispevkov : 198 Datum registracije : 15/11/2007 Opozorila :
Karakter Rasa: Arkhan Klasa: Vrač
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji Pon Sep 28, 2009 4:52 pm | |
| Ja, bomo debatirali o tej logiki nekega dne. | |
| | | Sponsored content
| Naslov sporočila: Re: Instance, IpI bojišča ter safariji | |
| |
| | | | Instance, IpI bojišča ter safariji | |
|
Similar topics | |
|
Similar topics | |
| |
| Permissions in this forum: | Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
| |
| |
|
|